type='text/javascript'/> Adreen Boutique: TERKINI LAGI SENSASI "ARGAN OIL SEBAGAI KOSMETIK KECANTIKAN KULIT DAN PERUBATAN "

Pages

Saturday, August 4, 2012

TERKINI LAGI SENSASI "ARGAN OIL SEBAGAI KOSMETIK KECANTIKAN KULIT DAN PERUBATAN "


" ARGAN OIL SEBAGAI KOSMETIK KECANTIKAN KULIT DAN PERUBATAN. "

Pada zaman sekarang ini, banyak produk kosmetik yang ada dipasaran menawarkan produk yang dapat memberikan kandungan untuk kecantikan kulit. Namun pada kenyataanya kandungan bahan yang terdapat didalamnya adalah sangat merbahaya untuk kesihatan kulit. Minyak Argan adalah satu produk alami yang dapat mengatasi masalah kulit. Kandungan yang terdapat didalamnya sangatlah unik kerana di estrak dari biji Argan yang asli yang terkenal dengan khasiat dan funsgi untuk mengatasi masalah kulit, rambut dan kuku tanpa campuran bahan kimia.

Argan Oil bertujuan untuk pertumbuhan kembali sel-sel tubuh manusia. Butiran berikut menerangan manfaat yang terdapat pada komponen minyak Argan Oil.

1.       Asid Lemak yang terdapat dalam minyak argan dapat mencegah dan mengurangi radang pada kulit. Asid Lemak juga dapat menyembuhkan kulit yang merekah.
2.   Kandungan Squelene yang terdapat dalam sel kulit manusia dapat melembutkan kulit. Masalah kekeringan yang terdapat pada kulit akan menyebabkan kedutan dan hilang kelembutan. Minyak Argan dapat memperbaharui Squelene dan menjadikan kulit manusia lembut dan lembab.
3.   Sterols dalam Minyak Argan akan melindungi protin penting yang terdapat di dalam sendi tubuh manusia yang disebut dengan Kolagen sekaligus mencegah kulit dari penuaan.
4.   Kandungan Fenolik di dalam Minyak Argan dapat melindungi tubuh dari pencemaran dan radikal bebas.
5.       Kandungan Vitamin E yang tinggi di dalam Minyak Argan dapat memperbaharui sel-sel kulit dengan cepat. Ini menjadikan sel-sel mati pada kulit dapat diperbaharui dengan cepat dan akan menjadikan kulit sentiasa anjal dan cepat menyembuhkan luka yang disebabkan oleh jangkitan kulit, kecederaan dan kulit melecur disebabkan oleh kepanasan.

Penggunaan Minyak Argan yang rutin akan membantu mengurangi bekas parut dan warna tidak sekata pada kulit. Minyak Argan adalah 100% dari bahan tumbuhan dan selamat digunakan untuk semua.


No comments:

Post a Comment