type='text/javascript'/> Adreen Boutique: Dealer Bt Caves..Adreen Boutique ingin Memperkenalkan Produk Kecantikan Argan Oil 01-Pure Oil Series

Pages

Monday, March 21, 2011

Dealer Bt Caves..Adreen Boutique ingin Memperkenalkan Produk Kecantikan Argan Oil 01-Pure Oil Series

Pure Oil Series 01 merupakan produk keluaran Secreatleaf yang diperbuat daripada 100% minyak argan asli.
Mengandungi vitamin E yang hampir 3 kali ganda berbanding minyak zaiton. Bukan itu sahaja, ia juga mengandungi asid lemak omega 3 dan omega 6 dan omega 9 yang berkesan melambatkan kesan penuaan. Dengan kandungan antioksida yang tinggi, Pure Oil Series 01 dapat membantu mengekalkan kelembapan kulit dan memulihkan kesan parut akibat dari masalah jerawat,psoriasis, cacar, eczema serta regangan kulit selepas bersalin.

Yang paling penting Pure Oil Series 01, TIDAK mengandungi PARABEN. Cuba anda perhatikan pada bahan kosmetik anda atau bahan penjagaan diri seperti pencuci muka dan losyen, ada diantaranya yang mengandungi PARABEN.


Apakah itu PARABEN? Ia adalah bahan pengawet yang boleh mengelakkan pertumbuhan mikroorganisma atau bakteria. Sebab itu ia meluas digunakan dalam bahan kosmetik. Kesannya? Ia boleh mengundang kepada BARAH. Pure Oil Series 01 100% SELAMAT DARI PARABEN.Vitamin E [90mg/100g]Antioksia terbaik untuk melindungi sel-sel dari kerosakan akibat bahaya persekitaranMelindungi kulit dari kehilangan kelembapan semulajadi.Mengurangkan parut dan kesan regangan kulit.Asid Lemak Tepu [80%]- Asid Oleik [43%]- Asid Linoleic [36%]Membaiki sel supaya lebih mudah menyerap nutrien dan menyahtoksin.Mengelakkan kekeringan kulit dan kehilangan keanjalan kulit.Mengawal atur kitaran pengeluaran sebum kulit.Sterols [200mg/100g]Mengelakkan kehadiran kesan-kesan penuaan.Meningkatkan metabolisme sel.Mengurangkan kesan inflamasi dan keradangan pada kulit.Squalene [320mg/100g]Antioksida yang berkesan meneutralkan oksigen tunggal (singlet oxygen) yang terhasil dari pancaran UV Matahari.Bergabung dengan molekul toksin untuk membuang tolsin dari kulit.Bertindak sebagai antibakteria dan memulihkan sel-sel rosak.

No comments:

Post a Comment